Teie tagasiside on väga oodatud!
Ootame kõiki teie ettepanekuid ning hindame kaebusi kui võimalust meie töökorraldust parandada.
Tänuavalduste, ettepanekute ja kaebuste esitamise õigus on kõigil Kõnekoja klientidel, nende esindajatel või omastel ja Kõnekoja külastajatel. Kõigile vormikohastele avaldustele vastame üldjuhul 10 tööpäeva jooksul. Anonüümsetele avaldustele ei vastata.
Tagasiside esitamise võimalused:
– Saatke e-kiri aadressil info@konekoda.ee. Kui juhtumi kirjeldus sisaldab Teie või Teie lähedase terviseseisundit puudutavat ja/või muud tundlikku infot, palume dokument digiallkirjastada ja krüpteerida Helena Oselini nimele, et tagada Teie isikuandmete konfidentsiaalsus.
– Esitage vabas vormis vormistatud ettepanek, tänuavaldus või kaebus ja saatke aadressil: Logopeedilise Teraapia Keskus Kõnekoda, Staadioni 67-5, Tartu.
Kui Te ei jää Kõnekoja poolt esitatud vastusega rahule, on Teil või Teie esindajal õigus pöörduda kaebusega tervishoiuteenuse osutamise suhtes vastavalt Sotsiaalministri määrusele 5.12.2004 nr. 128 Tervishoiuteenuste kvaliteedi tagamise nõuded §6 lg 4:
Tervisekassa Tartu esindus
Riia 142, 50303, Tartu
info@tervisekassa.ee
tel +3726696630
Sotsiaalministeeriumi tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon
Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
info@sm.ee
Terviseamet
Paldiski mnt. 81, 10617, Tallinn
kesk@terviseamet.ee